GRUPOS DE INVESTIGACIÓN
O CENTRO

Dámosche a benvida ao Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais

O Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) da Universidade da Coruña (UDC) está situado no Campus Industrial de Ferrol en Esteiro e depende organicamente da Vicerreitoría de Política Científica, Investigación e Transferencia.

A estratexia científica do centro asenta en catro piares básicos, catro liñas de investigación que evolucionan as iniciadas polo antigo Centro de Investigacións Tecnolóxicas (CIT) creado en 1996.

Misión

O Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) nace co obxectivo de impulsar as tecnoloxías navais e industriais a través dunha perspectiva integrada e interdisciplinar que potencie:

Visión

Cremos no desenvolvemento dunha industria eficiente, sostible e capaz de adaptarse aos cambios. Ofrecemos solucións tecnolóxicas a novas necesidades. Transferimos investigación de calidade aos sectores industriais tractores galegos, en particular, á industria naval e marítima. Establecemos sinerxías e alianzas con outros centros de investigación, nacionais e internacionais. Ser un referente en investigación para a contorna industrial do noroeste atlántico é a nosa visión de futuro.

Un referente en investigación con 3 liñas especializadas:

Procesos e Tecnoloxías Navais

Procesos e Tecnoloxías Industriais

Loxística e Xestión Enerxética e Sustentabilidade

Eixes de actuación

Grupos de investigación

Entre persoal investigador e tecnólogo, o CITENI conta con máis de 100 membros adscritos. A actividade investigadora do centro desenvólvese nunha estrutura de 10 grupos e unha unidade mixta de investigación, con ampla experiencia nas súas respectivas áreas.

MEMBROS ADSCRITOS

GRUPOS DE INVESTIGACIÓN

UNIDADE MIXTA DE INVESTIGACIÓN

A tecnoloxía láser do CITENI analiza a contaminación das pontes de Praga

O Laboratorio de Aplicacións Industriais do Láser (LAIL) do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI), con sede no Campus Industrial de Ferrol (CIF) da Universidade da Coruña

• 26 de Abril de 2024
O Laboratorio de Análise Estrutural do CITENI supera as limitacións do Eurocódigo cunha innovadora ecuación

O investigador Manuel López e o equipo do Laboratorio de Análise Estrutural (LAE) do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI), con sede no Campus Industrial da Universidade

• 19 de Abril de 2024
Investigadores do CITENI patentan un sistema pioneiro que mide a postura vertebral en tempo real.

Investigadores do equipo de biomecánica do LIM: Florian Michaud, Urbano Lugrís e Javier Cuadrado.

• 11 de Abril de 2024
Investigadores do CITENI apostan pola tecnoloxía dos videoxogos para mellorar os procesos de simulación industrial

Os investigadores da área de Organización Industrial do Grupo Integrado de Enxeñaría do CITENI Javier Pernas e Diego Crespo publican no Journal of Simulation o seu último avance en investigación:

• 21 de Marzo de 2024
O investigador do LIM Fran González asume a nova dirección técnica do CITENI

O Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) do Campus Industrial de Ferrol anuncia un cambio na súa dirección técnica. A partir de marzo, o investigador do LIM

• 5 de Marzo de 2024
A enxeñaría enerxética do CITENI súmase ao proxecto IGNICIA: ECOFROST_B do CICA, que propón unha alternativa sustentable á refrixeración con

• 26 de Febreiro de 2024
NOSOS LABORATORIOS