logo
Logo de la UDC Logo de CIF Centros de investigación de la UDC: CITIC / CITEEC / CICA

Nuevo Centro de Investigación en Tecnologías Navales e industriales (CITENI) de la Universidad da Coruña (UDC) está ubicado en el Campus Industrial de Esteiro, Ferrol.

VISÍTANOS Campus de Esteiro s/n 15403 Ferrol, a Coruña. 981 33 74 00 citeni@udc.es

GRUPOS DE INVESTIGACIÓN
O CENTRO

Dámosche a benvida ao Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais

O Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) da Universidade da Coruña (UDC) está situado no Campus Industrial de Ferrol en Esteiro e depende organicamente da Vicerreitoría de Política Científica, Investigación e Transferencia.

A estratexia científica do centro asenta en catro piares básicos, catro liñas de investigación que evolucionan as iniciadas polo antigo Centro de Investigacións Tecnolóxicas (CIT) creado en 1996.

Misión

O Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) nace co obxectivo de impulsar as tecnoloxías navais e industriais a través dunha perspectiva integrada e interdisciplinar que potencie:

Visión

Cremos no desenvolvemento dunha industria eficiente, sostible e capaz de adaptarse aos cambios. Ofrecemos solucións tecnolóxicas a novas necesidades. Transferimos investigación de calidade aos sectores industriais tractores galegos, en particular, á industria naval e marítima. Establecemos sinerxías e alianzas con outros centros de investigación, nacionais e internacionais. Ser un referente en investigación para a contorna industrial do noroeste atlántico é a nosa visión de futuro.

Un referente en investigación con 3 liñas especializadas:

Procesos e Tecnoloxías Navais

Procesos e Tecnoloxías Industriais

Loxística e Xestión Enerxética e Sustentabilidade

Eixes de actuación

Grupos de investigación

Entre persoal investigador e tecnólogo, o CITENI conta con máis de 100 membros adscritos. A actividade investigadora do centro desenvólvese nunha estrutura de 10 grupos e unha unidade mixta de investigación, con ampla experiencia nas súas respectivas áreas.

MEMBROS ADSCRITOS

GRUPOS DE INVESTIGACIÓN

UNIDADE MIXTA DE INVESTIGACIÓN

Divulgación

Novas

Investigadores da Universidade da Coruña reciben o Premio á Transferencia de Tecnoloxía da Real Academia Galega de Ciencias

Investigadores del Centro Interdisciplinario de Química y Biología (CICA), del Centro de Investigación en Tecnologías Navales e Industriales (CITENI) y de la Escuela Técnica Superior de Náutica y Máquinas de

• 20 de Xuño de 2024
Ocean Engineering publica unha investigación do CITENI para simular o comportamento de estruturas flotantes amarradas en alta mar

La prestigiosa revista Ocean Engineering publica un artículo en el que participa Tanausú Almeida, doctorando industrial del Grupo Integrado de Ingeniería (GII) del Centro de Investigación en Tecnologías Navales e

• 27 de Maio de 2024
A tecnoloxía láser do CITENI analiza a contaminación das pontes de Praga

O Laboratorio de Aplicacións Industriais do Láser (LAIL) do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI), con sede no Campus Industrial de Ferrol (CIF) da Universidade da Coruña

• 26 de Abril de 2024
O Laboratorio de Análise Estrutural do CITENI supera as limitacións do Eurocódigo cunha innovadora ecuación

O investigador Manuel López e o equipo do Laboratorio de Análise Estrutural (LAE) do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI), con sede no Campus Industrial da Universidade

• 19 de Abril de 2024
Investigadores do CITENI patentan un sistema pioneiro que mide a postura vertebral en tempo real.

Investigadores do equipo de biomecánica do LIM: Florian Michaud, Urbano Lugrís e Javier Cuadrado.

• 11 de Abril de 2024
Investigadores do CITENI apostan pola tecnoloxía dos videoxogos para mellorar os procesos de simulación industrial

Os investigadores da área de Organización Industrial do Grupo Integrado de Enxeñaría do CITENI Javier Pernas e Diego Crespo publican no Journal of Simulation o seu último avance en investigación:

• 21 de Marzo de 2024
NOSOS LABORATORIOS